Vi samarbeider med Bring og tilbyr følgende leveringsalternativer:

  • Postkontor
    Varene sendes til nærmeste postutleveringssted. Du får en SMS /mail når varen har forlatt lageret vårt. I denne er det en sporingskode så du til enhver tid kan spore din pakke. Du blir varslet på SMS når pakken har ankommet og får oppgitt et kollinummer. Du oppgir dette kollinummeret for å få utlevert pakken din. Pakken sendes som Klimanøytral Servicepakke som er en mindre miljøbelastende forsendelsesmåte.

    NB! Vi har gratis frakt og gjør oppmerksom på at vi kun leverer i Norge og at vi ikke leverer til Svalbard.

    Leveringstid
    Vi gjør vårt beste for å sende din bestilling så fort som mulig og da helst 3-5 dager etter at du har bestilt (på hverdager). Når vi har mottatt din bestilling sender vi deg en bekreftelse om dette til din epostadresse. Det kan oppstå uforutsette ting som forsinker levering. 

    Du vil uansett få en beskjed fra oss når din ordre er hentet av Posten som kommer til oss for å hente pakker 5 dager i uken.

    Uavhentede pakker
    Husk at du må hente pakken din innen 14 dager! Etter det sendes varene i retur.
    Om du angrer på kjøpet så henter du bare ut din bestilling og  kontakter Kundeservice på nettbutikk@norgeseliten.no. Her får du nærmere informasjon om retur. Husk å utfylle og sende med Angreskjema. Angreskjema er sendt til deg på mail sammen med bekreftelse av din ordrepakken. Du finner også angreskjema her. Vi bytter varer eller krediterer deg fortløpende. Dersom du unnlater å hente bestilte varer, kan Norgeseliten ifølge salgsbetingelsene fakturere deg for et gebyr på kr 500.

    Har du fremdeles spørsmål om levering?

  • Kontakt vår kundeservice, så skal vi hjelpe deg så fort vi kan!

FAST-avtale

EL-sjekk

ENØK-råd

DESIGN-tips